گروه کارخانه جات هالند پلاست

چاپ کیسه تبلیغاتی پلاستیکی

کیسه تبلیغاتی پلاستیکی

قصد داریم تا شما را با چاپ کیسه تبلیغاتی یا همان کیسه تبلیغاتی پلاستیکی آشنا کنیم.شرکت هالند آماده است که طراحی چاپ روی کیسه تبلیغاتی شما را در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت عالی بعهده گیرد.

کیسه تبلیغاتی پلاستیکی

قصد داریم تا شما را با چاپ کیسه تبلیغاتی یا همان کیسه تبلیغاتی پلاستیکی آشنا کنیم.فروشگاه پی پک آماده است که طراحی چاپ روی کیسه تبلیغاتی شما را در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت عالی بعهده گیرد.

 


را ما به شما خرید از مجموعه هالند پلاست را توصیه میکنیم؟

    • سابقه در خشان بالغ بر بیست سال در زمینه چاپ کیسه تبلیغاتی
    •  هالند پلاست فقط فروشنده کیسه تبلیغاتی پلاستیکی نیست بلکه از تولید نایلون تا چاپ و بسته بندی نایلون در چاپخانه مجهز مجموعه هالند انجام می شود به همین چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان تر تمام می شود.
    • مجهر و بروز بودن تمامی دستگاه های گروه کارخانه جات هالند پلاست  که امکان تولید طرح ها و رنگ های مختلفی را برای شما با کیفیت و ماندگاری بالا تضمین میکند.
    • امکان بازدید از نمونه کارهای چاپ شده کیسه تبلیغاتی پلاستیکی فروشگاه مجموعه قبل از خرید

      تفاوت نایلون و نایلکس چیست؟

      در کشور ما نایلون به پلاستیک نرم و کشسان گفته می شود و نایلکس به پلاستیک خشک تر که انعطاف و قابلیت کشش کمتری دارد.گروه کارخانه جات هالند پلاست آمادگی چاپ نایلون کیسه های تبلیغاتی روی هر دوی این پلاستیک ها را دارد.

      نکاتی که باید قبل ازخرید و سفارش نایلون تبلیغاتی بدانید

      • انواع چاپ نایلکس و نایلون نایلون تبلیغاتی :

      تولید پلاستیک تبلیغاتی از لحاظ تعداد رنگ بکار رفته بنا به درخواست مشتری می تواند 1 رنگ، 2 رنگ، 3 رنگ، 4 رنگ باشد. چاپ بیشتر از 4رنگ (6رنگ، 8 رنگ) چاپ تصویر نامیده می شود.همچنین به نوعی از چاپ که زمینه نایلون تبلیغاتی بنا به خواست مشتری کاملا از رنگ خاصی چاپ گردد،چاپ تمپلات گفته می شود.چاپخانه مجموعه هالند قادر است چاپ نایلون تبلیغاتی شما را در تمامی حالات ذکر شده انجام دهد.

      • نایلکس سوزنی (کیسه سوزنی)

      آجدار یا سوزنی کردن سطح رویی پلاستیک فقط بر روی نایلکس انجام می گردد.سوزنی یا آجدار کردن بدنه نایلکس صرفا از لحاظ ظاهری موجب زیبایی محصول می شود.

      • دسته های مختلف نایلون تبلیغاتی

      با پیشرفته تر شدن صنعت چاپ روی کیسه پلاستیکی ما در هالند پلاست  قادریم تا چاپ بر روی کیسه پلاستیکی را در هر طرح و رنگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم. استفاده از کیسه تبلیغاتی نایلونی یکی از بهترین راه حل ها هم برای جابجایی اجناس و همچنین برای تبلیغات است. با توجه به گران بودن انواع دیگر تبلیغات قیمت چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان و به صرفه تر است.چاپ کیسه های پلاستیکی این مزیت را به شما میدهید که دایم در معرض دید جامعه باشید.



برچسب ها: کیسه سوزنی , نایلکس سوزنی , نایلون تبلیغاتی , نایلون تبلیغاتی ارزان ,

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 14 شهريور 1401 ] 15:36 ] [ معصومه منتظری ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]